Regulamin konsultacji stacjonarnych/online

1. Postanowienia ogólne
1.1. Regulamin określa zasady przeprowadzania konsultacji zarówno stacjonarnych jak i również online.
1.2. Konsultacje przeznaczone są dla osób szukających dodatkowej wiedzy i umiejętności w zakresie
rozliczania podatków oraz prowadzenia własnej firmy.
1.3. Usługa realizowana jest przez wykwalifikowanych ekspertów w swojej dziedzinie posiadających
wieloletnie doświadczenie w branży finansowej.
2. Rezerwacja i płatności
2.1. Rezerwacji na konsultacje dokonuje się poprzez zakupienie odpowiedniego produktu na stronie sklepu
biura rachunkowego pod linkiem www.ideataxbielsko.pl .
2.2. Płatność za konsultacje musi zostać dokonana z góry poprzez udostępnione formy płatności.
2.3. Klient ma 24h od złożenia rezerwacji na opłacenie konsultacji.
2.4. Po dokonaniu płatności i jej zaksięgowaniu następuje bezpośrednie umówienie terminu z
Prowadzącym za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji.
2.5. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie rezerwacja zostaje anulowana.
3. Zasady Konsultacji
3.1. Konsultacja nie jest ograniczona czasowo jednak nie może trwać dłużej niż 3h.
3.2. W przypadku konsultacji online odbywa się ona za pośrednictwem umówionej platformy (np. Zoom,
Teams, WhatsApp)
3.3. Konsultacje stacjonarne odbywają się pod wskazanym przez Prowadzącego adresem.
3.4. Kupujący/Klient zobowiązany jest do punktualnego dołączenia do spotkania. Opóźnienia ze strony
Klienta, nie wynikające z wcześniejszych ustaleń i informacji nie skutkują wydłużeniem konsultacji.
3.5. Prowadzący zastrzega sobie prawo do przerwania konsultacji w przypadku naruszenia zasad kultury
osobistej lub zachowań niezgodnych z regulaminem.
4. Zmiany terminu i rezygnacja
4.1. Kupujący/Klient może zmienić termin konsultacji najpóźniej 24 godziny przed jej planowanym
rozpoczęciem za pomocą wcześniej uzgodnionej formy komunikacji z Prowadzącym.
4.2. W przypadku rezygnacji na mniej niż 24 godziny przed umówioną konsultacją dokonana wcześniej
opłata nie podlega zwrotowi.
4.3. W razie odwołania konsultacji z winy Prowadzącego Kupujący ma prawo do zwrotu środków lub
ustalenia nowego terminu.
5. Odpowiedzialność
5.1. Prowadzący udziela informacji zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem, jednak nie ponosi
odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje decyzji podjętych na podstawie konsultacji.
5.2. Prowadzący zobowiązuje się do udzielania rzetelnych i profesjonalnych informacji, działając w
najlepszym interesie Kupującego/Klienta.
5.3. W przypadku wątpliwości bądź niewiedzy ze strony Prowadzącego w trakcie konsultacji, Prowadzący
zobowiązuje się do zidentyfikowania szerzej problemu i po uzyskaniu odpowiedzi na zadane
wątpliwości, udzieleniu tejże odpowiedzi Kupującemu.
5.4. W przypadku skomplikowanego tematu/problemu wykraczającego poza zakres umiejętności i
kompetencji Prowadzącego, ma on prawo pokierować Kupującego/Klienta do odpowiednich
specjalistów np. Doradcy Podatkowego.
5.5. Usługa konsultacji nie stanowi oferty handlowej i nie zobowiązuje Kupującego do dokonania zakupu w
określonym sklepie czy u określonego dostawcy.

6. Postanowienia końcowe
6.1. Regulamin może być zmieniony poprzez właściciela biura tj. Angelika Walasińska w dowolnym
momencie, a aktualna wersja będzie dostępna niezwłocznie przy produkcie.
W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

7. Definicje:
7.1. Kupujący/Klient – osoba zainteresowana odbyciem konsultacji i dokonująca zakupu tej usługi.
7.2. Prowadzący – Właściciel Angelika Walasińska jako właściciel biura rachunkowego pod nazwą IdeaTax
Biuro Finansowo-Księgowe Angelika Walasińska numer NIP:9372645494
7.3. Zakup produktu – produkt znajduje się na stronie sklepu w/w biura rachunkowego pod adresem
www.ideataxbielsko.pl

Biuro zachowuje wszelką staranność w ochronie danych osobowych i RODO.

Przewijanie do góry